COMUNICAREA privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie echipamente “Incarcator frontal“
ANUNȚ REZULTAT PROCEDURĂ ÎNCĂRCĂTOR FRONTAL
Data: 21.11.2022
Prin prezenta vă aducem la cunoştinţă că în urma derulării procedurii interne pentru achiziţia de echipamente “Incarcator frontal“, a fost desemnata castigatoare oferta prezentata de catre operatorului economic UTIROM INVEST SRL, cu o propunere financiara de: 754.314,35 lei, echivalent a 153.500 Euro, fara TVA.
INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZIȚIE ACTIVE CORPORALE
“Incarcator frontal“
1. INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
- Denumire solicitant: S.C. WISE PAVAJE SRL
- Sediu social: Municipiul Râmnicu Vâlcea, Str. CĂZĂNEŞTI, Nr. 204, Judet Vâlcea
- Locatia de implementare: Municipiul Râmnicu Vâlcea, Str. CĂZĂNEŞTI, Nr. 204, Judet Vâlcea
- Persoana de contact: Stanciucu Marian – Administrator
- Tel: 0722.328.871
- Email: marian.stanciucu@wise.ro
2. INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. WISE PAVAJE SRL intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “Incarcator frontal“ pentru implementarea proiectului „Extinderea capacitatii de productie a SC WISE PAVAJE SRL prin achizitie de echipamente”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. PROCEDURA APLICATA
4. OBIECTUL CONTRACTULUI
5. VALOAREA ESTIMATA
6. DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Echipamentele achizitionate vor fi livrate in maxim 9 luni de la comanda ferma.
7. PREZENTAREA OFERTELOR
8. TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR
9. INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la sediul social al solicitantului sau la urmatoarele date de contact:
- Persoana de contact: Stanciucu Marian
- Email: marian.stanciucu@wise.ro